piątek, 7 września 2012

Rocznicowe książkowe candy - zakończone!

Przeoczona przeze mnie, cicho i skromnie minęła rocznica od zamieszczenia na tym blogu pierwszego posta. Ponieważ przez ten rok pisanie bloga sprawiło mi dużo radości, chciałabym jakoś zaznaczyć tę datę! A poza tym lubię wrzesień i jest to dla mnie w ogóle rocznicowy miesiąc, tym bardziej jest okazja, by podzielić się tu czymś fajnym.
Ponieważ za jedną z fajniejszych rzeczy na świecie uważam książki, będzie to candy książkowe.
"Mleko czarne jak atrament, mleko czarne jak depresja". Jest to książka o kobiecym poszukiwaniu własnej drogi, o dojrzewaniu do macierzyństwa, o trudzie pogodzenia pasji, której doświadczamy w życiu zawodowym, z pasją bycia matką. I o tym, że czasem  trzeba przejść przez ciemną dolinę, nim znajdzie się uszczęśliwiający balans. Wszystko to na podstawie osobistej historii autorki, która zmaga się z trzydziestocentymetrowymi mieszkankami swego wewnętrznego haremu, oraz żywotów pisarek, które były dla niej inspiracją. Napisane bardzo ładnym językiem, podzielone na krótkie rozdziały (ma to znaczenie, gdy czyta się w pobliżu dziecka ;)). Czyta się bardzo przyjemnie. Jeszcze raz dziękuję Meles za polecenie.
Teraz mam nadzieję, że ta książka sprawi przyjemność komuś z Was.
Kto chce, kto chce - niech zostawi komentarz pod tym postem. Osoby, które nie posiadają bloga/strony, proszę o podanie adresu mailowego.
Będzie mi miło, jeśli dodacie mój blog do blogrolla na swoim blogu i dołączycie się u mnie do grona obserwatorów.
I również bardzo mnie ucieszy podlinkowany baner do tego candy na Waszych blogach/stronach.
Na komentarze czekam do 29.09, godz. 23.59.
30.09 Jerz w drodze losowania wyłoni szczęśliwego nowego posiadacza książki.
Zapraszam!!!

50 komentarzy:

  1. Ja chcę, ja chcę:) Zaintrygowały mnie wspomniane przez Ciebie pisarki, podobał mi się też "Pchli pałac" tej autorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te żywoty to w formie króciutkich esejów i w dużej mierze pod kątem podejścia do macierzyństwa, ale bardzo ciekawe :) niektórych w ogóle nie znałam, niektóre, mimo że znane, to interesująco opisane, np. Sylvia Plath

      Usuń
  2. ja też!
    czary-mary,
    czary-mary...żebym wygrała :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez z checia wezme udzial :)
    Ustawiam sie w kolejce.
    Ksiazka zapowiada sie bardzo ciekawie.... Chce ja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak książka jest o kobiecie, matce, macierzyństwie i swojej drodze to ja oczywiście poproszę. Może to będzie moje pierwsze wygrane candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym wolała krótki tekst pt. "Dlaczego fajnie jest pisać bloga i jak to robić"... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za zaproszenie i ustawiam sie w kolejce !

    OdpowiedzUsuń
  7. Do książek jak pszczoła do miodu :). Dziękuję za zaproszenie i udział w moim candy.Podlinkowany baner już na http://maminkowo.blogspot.com/ w zakładce Konkursy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się, a jakże - dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę chcę bardzo chcę!!! Czyli mamafrana zgłasza się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zaproszenie, chętnie wezmę udział w losowaniu!:) Zgłaszam się:)
    baner na blogu-http://malynowamama.blogspot.com
    obserwuję jako tysinka,
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie słyszałam o tej książce, wpadłam tu przez przypadek. sama jestem mamą 2 dziewczynek i mamą, jak z tego wynika hahahahahahaha.
    podpisuje sie pod chęcią otrzymania owej książki ale w razie nie pomyślnego losowania dla mnie[hihihi] chyba podejmę się zakupu, zaintrygowałas mnie po prostu.
    więc serdecznie pozdrawiam!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to poczekaj do 30.09 ;) a jakby co, to warto i kupić ;)

      Usuń
  12. Ja również dołączam do konkursu:) Przejrzałam na szybko recenzję książki i nieźle mnie zaintrygowała...Na okładce są arabskie kobiety, autorka jest Turczynką, ale zastanawiam się czy żyje bardziej jak Europejka czy Arabka? Ja tu na emigracji tęsknię za czytaniem jak za powietrzem. Co wizytę w Polsce zaopatruję się w coś do czytania, ale potem pochłaniam to z byt szybko i znów nie mam nic;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okładka jest od czapy. nie wiem, co symbolizują te kobiety, naprawdę, kto na to wpadł. autorka żyje "po europejsku".
      tę książkę też pochłania się szybko, ale za to na długo zostaje w głowie ;)

      Usuń
  13. Recenzja zaintrygowała mnie ,ciekawa jestem..

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też chcę. Obserwuję, zaraz dodam Twojego bloga do zakładki u siebie " Tu zaglądam" i wystawie banerek na blogu Herbata ze szklanki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo... jak książka do zgarnięcia, to zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to i ja się chetnie zapiszę :) i pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Również chętnie przeczytam :) Wrzuciłam baner do siebie, także zapraszam: http://wnetrzazewnetrza.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. trafiłam przez przypadek,ale chętnie zostanę :) dobry język,krótkie rozdziały i zmagania kobiet-to coś dla mnie, chętnie przygarnęłabym lekturkę :) pozdrawiam i zapraszam do siebie również:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :0
    Zaczęłam obserwować i dałam banerek-
    http://magicwordcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. To ja również się zgłoszę, jestem bardzo ciekawa tej książki ;)
    Mój email: asik27@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się i ja.
    Obserwuje.
    Baner na blogu http://natanna-mojezaczytanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :) Obserwuję, mam w blogrollu, banner również dodany. http://rincewind99.blogspot.com/

    Z przyjemnościa przeczytałabym tę książkę...

    PS. Jeżeli tylko masz ochotę, zapraszam na rozdanie do mnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chcęęę, chcę tak mocno, że nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam:)Ja chce,ja chce:)Sliczny blog i napewno sliczna ksiazka:)Pozdrawiam.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo jestem ciekawa tej autorki:)
    agnzimka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. No to ja, no to ja tez chce :)))

    klavell@op.pl
    http://dobre-rady-nie-od-parady.blogspot.de/
    banerek dodany i obserwuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tez się zgłaszam :)
    obserwuję jako: mka
    marzena258@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się z przyjemnością :)
    Angelika
    a_rey@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się.
    Podlinkowany baner znajduje się w odpowiedniej zakładce na moim blogu.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja chętnie bym poczytała, tym bardziej, że też wciąż próbuję się odnaleźć w tym wielkim świecie beznadziei...

    Marta
    www.marta-sorpresa.blogspot.com
    marta.lasorpresa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Książkę chętnie przeczytam :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się, obserwuję, nie mam bloga.
    pozdrawiam,
    kwiatusia1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Z chęcią się zgłaszam! :)
    hiperbola@onet.pl
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja, i ja się zapisuję!
    Linkuję u siebie (http://domowakuchnia.blox.pl/html) i pozdrawiam :-)
    ma_niusia@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. mieszkam za granicą i cierpię na deficyt książek
    chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. kurczę, wiesz, że mi umknęło? eh. Ale nadrabiam, pewnie, że się zgłaszam, uwielbiam czytać i równie uwielbiam posiadać książki!
    No i zapraszam do odwiedzania mnie od czasu do czasu, zaczęłam robić (malować) zakładki do książek w nowym stylu i myślę, że wkrótce je pokażę:) może Ci się spodobają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno zajrzę - może się połaszę na ładną zakładkę :D

      Usuń
  37. Ja też nie pogardzę. Na razie Cię nie dodam, bo nie umiem. Nie mogę się zebrać, żeby jako "uładnić" mój ascetyczny blog.

    OdpowiedzUsuń
  38. ja tez jestem ciekawa ...intryguje mnie ta ciemna dolina, ktora trzeba przejsc...

    OdpowiedzUsuń
  39. jeszcze nie słyszałam o tej książce, z chęcią bym po nią sięgnęła :)

    http://szkatulkaami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo bym chciała! Jestem po lekturze "Bękart ze Stambułu" i jestem oczarowana. Chcę, chcę tę książkę! :))
    W razie czego zostawiam mejla: a_4marca@o2.pl

    OdpowiedzUsuń